مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 12:002021-05-28حوادث

راه نما| دانایی رمز توانایی ست ...


تجزیه و تحلیل تصادفات جاده ای دراستان هرمزگان نشان می دهدبیشترین علل تصادف های جاده ای ناشی از سرعت غیرمجازوتخطی ازسرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ اسماعیل تنها جانشین پلیس راه هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان راه نما؛ دانایی رمز توانایی است آورده:   تجزیه وتحلیل تصادفات جاده ای دراستان هرمزگان نشان می دهدبیشترین  علل  تصادف های جاده ای ناشی از سرعت غیرمجازوتخطی ازسرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو، خستگی وخواب آلودگی ،عدم رعایت فاصله طولی ایمن باخودرو جلو، سبقت غیرمجازوتجاوزوانحراف به چپ وعدم رعایت حق است که با شناختن آن ها می توان از بروز حوادث تا حد زیادی پیشگیری کرد.

با رعایت برخی نکات در رانندگی می توانید ریسک تصادفات را به حداقل کاهش دهید: رعایت فاصله ایمنی: با رعایت کردن فاصله قانونی می توان از تصادفات زنجیره ای جلوگیری کرد.

قانون 3ثانیه برای تعیین فاصله مناسب بسیار ساده و البته کاربردی است.

به این معنی که اگر می خواهید بدانیدفاصله شما باخودرویی که جلوی شما در حرکت است مناسب و ایمن هست یانه کافی است که یک شی ثابت مثل تابلو وعلایم رانندگی و یا درخت و.

را در مسیر خودبه عنوان یک شاخص تعیین نموده و وقتی خودرو جلو شما ازآن عبور کرد 3 ثانیه بشمارید هزار و یک، هزار و دو  و هزار و سه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نما| دانایی رمز توانایی ست ...

راه نما| دانایی رمز توانایی ست ...